Mr. Wattson Pendel Old Havana Blue
Mr Wattson pendel kan hängas som lampa ovan en köksbänk, i ett fönster, eller på någon annan plats där man behöver ett riktat ljus. Wattson pendel i Old Havana Blue kan användas som solitär eller i kreativa kombinationer med flera på raken.
Wattson pendel kan hängas som lampa ovan en köksbänk, i ett fönster, eller på någon annan plats där du behöver ett riktat ljus. Wattson pendel kan användas som solitär eller i kreativa kombinationer med flera på raken.
Mr Wattson lånar ut lite av sin utstrålning till denna hängande lampa, både vad gäller design och färg. The Wattson pendant ger en vintage look ihop med en modern, energibesparande design med sin LED-teknologi.
Material: Aluminium, glas
Mått: B 14 cm x D 14 cm x H 20 cm
Canopy: Ø 10,3 cm
G9 LED-ljuskälla [inkl.]
Lampsladd: 2,3 m
Utförande: Old Havanna Blue
Mr Wattson rengöres med mjuk och torr trasa
Livslängd ljuskälla (genomsnitt) | 25000 timmar |
Ljusflöde | 200 lm |
Bredd | 14,0 cm |
Höjd | 20,0 cm |
Djup | 14,0 cm |
Dimbar | Nej |
Driftspänning | 100V-240V AC |
Färgtemperatur | 2700 K |
Färgåtergivningsindex - CRI | >80 Ra |
Kabellängd | 2,3 m |
Lampsockel | G9 |
Ljuskälla inkluderad | Ja |
Lämplighet | Endast för inomhusbruk |
Material | Aluminium |
Material | Glas |
Placering | Tak |
Produktfamilj | Mr. Wattson |
Skyddsklass | 2 |
Utförande | Havanna Blue |
Piffany Copenhagen kännetecknas av praktisk funktionalitet och elegant minimalism, med en tydlig skandinavisk estetik. De uppmärksammar vad världen behöver, och skapar det. Wattson Collection består av skrivbords- och rumslampor, formgivna av designers från hela världen. Genom unika samarbeten och mod att tänka nytt och stort, blåser de liv i klassiska favoriter och skapar nya vägvinnande möjligheter med sin design.
Piffany Copenhagens design är distinkt skandinavisk och dansk. Produkterna riktar sig såväl till den klassiska smaken som till den unga och lekfulla, gemensamt är visionen om ett unikt och estetiskt tilltalande hem. Hantverkskunnande, konstfull design och ett autentiskt uttryck är varumärkets kärnvärderingar.